ponedjeljak, 25. srpnja 2011.

broševi 15...16...17...18...



this is the week of brooches, the pictures didn't turn out too well :((, colors are more colorful, but here they are:


 broš 15...


broš 16...


broš 17...


broš 18...




Broj komentara: 15:

Josephine kaže...

super blog i super broševi, bravo! <3

Olija kaže...

Kako su ti broševi odlični! Predobri su! Pozdrav

Suzana kaže...

Prekrasno!

A... nakit kaže...

hvala curke, eto jedino mi žao radi slika, ispale mi neke bljedunjave, znam da su sve stvari u realnosti puno ljepše, ali ovaj put sam baš njakava radi toga, bit će bolje drugi put... :D

an. kaže...

Razumijem te što si žalosna jer nije kao u stvarnosti. Baš često dijelim takve osjećaje.
Ali broševi već i ovako izgledaju prelijepo!
Htjedoh napisati koji mi je favorit, ali kako god okrenem fotke - u oči mi upadne drugi :)

Marion kaže...

Wonderful brooches,my favorit is the green blue!
LG Marion

A... nakit kaže...

@an.: hvala ti draga, puno puta mi je rečeno i znam sama da ti kada uzneš neku napravljanu stvar ili samo stvar ipak izgleda uživo ljepše, znaš ipak je drugačije kada ti probaš, pogledaš, opipaš i staviš u ruke, ali dobro, može i ovo proć :D

@Marion: thx. :D

Medena kaže...

saavršenstvo bez mane :) :)

Maja kaže...

baš su slatki... izgledaju mi ko mali nasmijani kiklopići :)

Amralelaminium kaže...

brosevi su divni! definitivno imaju "ono nesto"!

A... nakit kaže...

hvala curke... :)

Perlen und Pinsel kaže...

Each is beautiful, I could not decide! I would take all :-)
Greetings Claudia

A... nakit kaže...

thank vou Claudia :D

A M A R A D I kaže...

Slaaaatkiii su!!!! Obožavam te sitne perlice..Rijetko kad ih se primim, ali ti to stvarno radiš dobro!Pozz

A... nakit kaže...

hvala ti draga, pozdravčić ;D