četvrtak, 14. srpnja 2011.

greetings from Slovenia...

hy from Bled, Slovenia,every year I came here for little vacation, lake, weather, woods, clime I love it here...and I like to work my stuff, so you can see how it looks, till next writing, see ya... ;D

some new stuff at Hobbyart Kranj










 

Broj komentara: 7:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! kaže...

This way i could also enjoy my holidays!

MICE TORBICE kaže...

Službeno objavljujem da sam ljubomorko-a mi se doslovno kupamo u vlastitom znoju na + 598 celzijevaca....Uživaj dražesna!!!

A... nakit kaže...

thx girls, kissssss

Perlen und Pinsel kaže...

Have a nice time, and happy beading!

Nike kaže...

Draga, pa to je prava uživancija i sigurno će jako dobro dijelovati na tvoju kreativnost. Jedva čekam da vidim što ćeš sve napravit...

A... nakit kaže...

@Perlen: thx ;)

@Nika: mali odmor djeluje uvijek dobro na sve, ne žalim se, pogotovo na klimu, spavanje pod šliferom i dekicom, jao milina, radi se, radi se, sve će biti prikazano uskoro, kisač!!!

Tina kaže...

majko mila koliko tu opreme ima! a ja sam mislila da ja imam najvise perlica :)