srijeda, 22. veljače 2012.

my first cuff - alexis 1...
































kao što i naslov posta kaže, moja prva cuff narukvica, koju sam radila 8 sati u komadu (kad nešto tvrdoglavi bik mora, e onda mora), u potpunosti nisam zadovoljna radom, ali za prvi put si opraštam, u svojim radovima volim preciznost, jednostavno svaka perla mooora biti na svom mjestu :)
u vlasništvu je moje drage Sunčane, koja mi je u mnogo navrata iskazala povjernje uzimajući nakit kako za sebe tako i za njoj drage ljude, thx. Sunči, ljub!

a, šta je Vama "bitno" u Vašim radovima?!

do slijedećeg posta, ljub i Vama ;)

Broj komentara: 19:

Sandra Z kaže...

Bravo za prvu narukvicu. Iskreno, ja ne vidim nikakvu nesavršenost. Jedva čekam vidjeti tvoje slijedeče majstorije.

Meni je bitno da je sve "sjelo na svoje". Kao i ti, volim preciznost. Znam nešto dovršiti ali mi onaj "ne dobar" osjećaj u želucu govori da to nije to. E onda slijedi popravak i to odmah, ako treba i do kasno u noć.

Lijep pozdrav :))

Ducili kaže...

Ja sam oduševljena...volim narukvice i ova je zaista posebna!!!

Anonimno kaže...

predivno!

eda kaže...

Kad sam otkrila tvoj blog, sve sam prevrtila u potrazi za narukvicama... i baš sam se pitala zašto ova žena ne radi narukvice!!
Čestitam ti na ovoj prvoj... prelijepoj.. drugačijoj... zanimljivoj... i želim ti da što prije ovih osam sati dođe na, recimo, pristojnih dva sata:))

Zondra Art kaže...

Narukvica ti je uistinu prekrasna, sviđa mi se boja i model! Za prvi puta je stvarno savršena, samo tako dalje nastavi, bravo!

Pozdrav:)

Renata kaže...

Narukvica je predobra!Ja ne vidim da joj bilo što fali, ali taj osjećaj kad "to nije baš to" mi je poznat.
U svakom slučaju vjerujem da će svaka slijedeća biti još savršenija!
Pozdrav!:))

Marion kaže...

Wow Ana,it looks great your first embroidery cuff!!!!
Greetings
Marion

Lena kaže...

nice blog!
http://lenascookbook.blogspot.com/

Olija kaže...

Ana, narukvica je odlična. Super je što tražiš savršenstvo, i ja to volim...

Pozdrav

heurek kaže...

looks good :)

Ducili kaže...

Kod mene te čeka CUTE BLOG AWARD!!!

Ms Jelena kaže...

Prelepa!!Super si uradila!

xx

http://ms-jelena.blogspot.com

Unique Hrebina kaže...

8 sati u komadu... agen... divim ti se... iako znam kak je to kad si nekaj zacrtas i onda ne zelis prestat dok ne zavrsis... ja sam tak radila peseku kucicu i busila, pilila, brusila do pola 11 navecer kad mi je najka iskljucila struju... heheheheheheeheheheheheh
srecom pa perlice ne buce kej ne... :)
kaj se tice ovog kaj je meni bitno... meni je bitno da sam ja zadovoljna sa svojim radom a sad kak to postignem... ni sama ne znam...
e da... narukvica je super... mislim ne znam kak da te vise hvalim kad sam ti sve vec rekla... moram samo za tebe pocet izmisljat nove epitete :)
pozdrav zenska

Tatjana kaže...

Ovaj tvoj prvi zaista je vrijedan svake sekunde koje si uložila jer je zbilja predivna

Bluebell Boo kaže...

ne da mi se sviđa, nego sam impresionirana i očarana, cuffica je prekrasna, vrijedi 8 sati truda i talenta, svaka čast :) :)

- prva i prekrasna

Sanja kaže...

Kraljevske narukvice!!! Divim ti se što imaš strpljenja raditi s tim sitnim perlicama!
p.s. imam zamolbu, ako možeš maknuti ovu provjeru riječima, jer je to stvarno gnjavaža i gubitak dragocjenog vremena...hvala :)))

A... nakit kaže...

hvala svima na komentarima, ljub!!!

Melody of Beauty kaže...

Po meni je ovo primjer savršene narukvice, ne vidim nikakvu nesavršenost! Divna je!
Meni je bitno da napravin nešto baš onako kako sam si zamislila u glavi. Ako ne ispadne tako onda nisam uspjela! xo

A M A R A D I kaže...

Jako je lijepa!!! Samo nastavi s narukvicama!!!!