ponedjeljak, 24. listopada 2011.

and the winners are...


kao prvo želim se zahvaliti svima Vama koji ste sudjelovali u ovom giweawayu, oni koji su ispunili sve uvjete ulazili su u krug izvlačenja koji se vršio putem random.org stranice, na danšnji dan u 11:53 min. Dobitnici će biti obavješteni i putem e-mail adrese, kojima ovim putem i čestitam. Ovo je prvi moj giweaway, ali ne znači i posljednji, bit će ih još, tako da ne budite tužni ako niste osvojili nagradu, bit će mi zadovoljstvo da i drugi put sudjelujete u giweawayu, još jednom od srca Vam hvala, drage moje... :D

 
A sada, dobitnici su:





























































čestitke dobitnicima, još jednom hvala što ste se "igrale" sa mnom...

Broj komentara: 15:

Anonimno kaže...

Pa koje sam ja sriće da dobijem baš ono što mi se najviše svidilo?! Jeeej! Hvala ti od srca, s velikim ću ga veseljem nosit :*

Tina kaže...

hvala tebi sto si organizirala giveaway! čestitke dobitnicama

Emina kaže...

čestitam svima , ja sam imala sreće da dobijem najljepše naušnice bez da se takmičim sa svima vama.. eto moram se pohvaliti opet :D Ana hvala ti po hiljaditi put!

Gear kaže...

wow, divan nakit, čestitke dobitnicama <3, pratimo se? :*

Anonimno kaže...

Čestitke dobitnicama:)

Unknown kaže...

eh, za malo! ;) čestitam svima! :)

Suzana kaže...

Čestitke dobitnicama!

Selma Selimovic kaže...

Žao mi je što nisam učestvovala :( a ovaj prsten je predobar.

Sviđa mi se tvoj rad !!!

Prirodna kaže...

čestitke na prekrasnom giveawayu, čestitke sretnim pobjednicama :) :)

Sandra Z kaže...

Ajmeeeeeeeeeeeeee, presretna sam :)) Hvala ti puno. Jedva čekam stvariti ovog ljepotana na prst.
Pusa velika :))

Inddu kaže...

...a joj jest mi zao sto nisam ucestvovala
predivne su mi tvoje stvari
:*

Nike kaže...

Krasni pokloni, čestitke dobitnicama!

Marina kaže...

ah, meni više sreće drugi put :D
zezam se, čestitam dobitnicama ;-))

Olija kaže...

Aaaaaa, zamalo :D čestitam dobitnicama!

Pozdrav!

Nena3110 kaže...

Čestitam dobitnicama, od sveg srca!