ponedjeljak, 2. travnja 2012.

iii dobitnice su...

na početku, svima se zahvaljujem na sudejelovanju, i isto tako dobitnicama čestitam ovim putem, ovo je bio 2. po redu giveaway, što ne znači da se i dalje nećemo igrati, znam  da je malo razočarenje za one koje nisu dobile i nije neka utjeha ako Vam kažem hvala ženskice i više sreće drugi puta, aliiii nikad se ne zna, možda drugi put baš Vi dobivate,  ljub svima :))

i evo dobitnica:



























izvlačenje se obavilo putem random.org, dobitnice će biti i pismenim putem obaviještene, hvala još jednom svima...


 



Broj komentara: 7:

Unknown kaže...

čestitke cure! i hvala što si i mene uvrstila, unatoč svim onim problemima :)

Andjela kaže...

Jaoooo, hvala ti, ulepsala si mi dan! :))
Prvi put sam osvojila nesto u zivotu! :)

Suzana kaže...

Wow, jaaako sam sretna što sam sretna dobitnica. La,La,La,.......La

Unknown kaže...

Cestitam cure...blago vama.

Renata kaže...

Baš sam sretna i tako mi je drago...:))
Hvala!!:)

Ducili kaže...

Divno!!! Baš si me obradovala! Sad sam provjeravala mail ali nisam našla od tebe ništa...a tačan sam napisala ducili75@gmail.com

nives kaže...

baš sam se iznenadila što sam na listi pozzzzz