nedjelja, 10. srpnja 2011.

mica swapica...

u petak mi je stigao paket od Mice Torbice, koja je bila moja swap partnerica u organizaciji Medene, zamolila sam Micu da mi pošalje malo ranije jer slijedeći tjedan me nema, na tome joj zahvaljujem i još veće hvala na poklonu, ljudi moje stvarčice izgledaju mizerija prema onome što ja dobijem, mislim sve je rađeno od srca, a šta ću kada uživam u tim sitnim detaljima, dakle Mico hvala ti i naravno ovaj put pusa Micanu ;D

paket je sadržavao: torbu, poruku u bocu, zidnjaku i vrečicu sa lavandom (koja btw već visi u ormaru, bočica se druži s drugim bočicama, a za drugo se još traži pozicija :))...









4 komentara:

Prirodna kaže...

prvo: tvoje nije mizerija, ženo, pa ti si već 2. put među najkrpama :) :)

drugo: Mice Torbice je vrhunska maštovita kreativka i svaka joj čast što radi ovako lijepe darove i u njih utka svoj šarm i veselje

MICE TORBICE kaže...

Obje ste šaškaste,mammme mi...
Ana-ZAISTA TI SE BESKRAJNO DIVIM kako savršeno barataš tim mini-mini perlicama,jer ja to nikada ne bih mogla!!!!
Nas je dvoje,a skloni smo šalama i odlično se nadopunjavamo u smišljanju istih...Puuuno te pozzzdravljaju tvoji skuhani na +47 celzijevaca Mica & Mican...mjauuuuuuuuuuu:::)

an. kaže...

Prezgodno! Slažem se s curama da su tvoji radovi odlični!

A... nakit kaže...

hvala vam moje dragičke, kisi!!!