ponedjeljak, 11. srpnja 2011.

past work vol. 2




















Broj komentara: 8:

Olija kaže...

Prekrasni su prstenčići i prekrasne su fotke!
Podsjećaju me na mahovinu jer su tako čupavi, predobro :D
Pozdrav

Prirodna kaže...

izgledaju kao koralji :) :)

A... nakit kaže...

thx cure, to su iz prošlogodišnje kolekcije, radila sam i neke slične, to drugi put :D

an. kaže...

Zbilja su prepreodlični! Radiš li i nosač sama?

A... nakit kaže...

na manjima da, ali kao ih formiram po svojim prstima, ne pašu svima isto, neki su preveliki, neki premali, pa pokušavam i male prebaciti na "podesivo prstenje", nekako mi se više sviđa da mali budu u "kompletu", a čuj ovisi i o mojoj volji, kako me pukne ;D

Emina kaže...

jedna riječ..predivni.

Perlen und Pinsel kaže...

The rings look cheerful and summery. I like it!

A... nakit kaže...

@Emina: hvala dragička ;)

@Perlen: thx darling ;)